Sista natten

Ja da va vi inne pa sista natten i bangkok. Mot morgontimmarna aker vi och moter upp emmelie sen drar vi vidare till chiang mai. Wohoo!!!

Jag bloggar fran Vickans dator om ni funderar om jag har fatt dyselexi. Hade nastan varit anklare att skrivit ett inlagg pa engelska :D

Vickan e ngnstans och dricker ol och invantar att ovadret ska avta. Malin sover som ett barn och jag har duschat, packat och har allt klart, sa nu e jag rastlos och hungrig:)

Kastade mkt den har packningsomgangen. Handuken far ta o stanna har. Vill inte packa ner den da den e nedblodad.
Vi hittade en totaltrasig kille igar. Blodde som en stucken gris. Sa vi tog hem honom, lappade ihop honom och foljde med honom hem sa vi visste att han skulle bli ok. Det var en ladyboy som hade lurat av honom hans pengar, med tanke pa hans skick hade denne antagligen aven drogat honom. Ladyboyen var en ilsken rackare. Slog bade mig o honom nagra ggr nar vi satt i tuktuken och viktoria o malin jagade hans keps som snubben slog av honom och tog.

resten av kvallen var val ocksa ratt stokig men jag hade javligt roligt!! :D
Hade allt fran en alldeles egen tuktuksnubbe som korde mig gratis vart jag an ville. Ville juh inte direkt ngnstans sa jag ake forbi malin fram och tillbaka och hejjade glatt en miljon ggr i brist pa annat:D
Snubben ville ligga o d vill juh inte jag sa jag skakade av mig honom.
Fick kort darpa en alldeles egen polis i stallet, han var dock svarare att bli av med...
Malin fick slita bort honom fran mig da han vagrade slappa mig. Klockan var typ 10 i morse nar vi kom hem och jag blev av med honom.

Resterande delen av kvallen natten var skitrolig forutom ett "polistillslag" mot kylboxen vi satt och partade vid, sen var d ett otrevligt hundslagsmal o lite annat sant otrevligt.
Den har resan e rena halsoresan motfor forra aret, men d blir fan rehab nar man kommer hem, borjar bli sliten o songkran har inte borjat an, bra dar! Men d fixar jag nog galant :)


Shiiiiit viket vader d e ute nu. Smallarna fran askan e riktigt grymma. kanns som blixten slar ner i rummet varje gang typ :)

Nu ska jag kila ner till 7 eleven och fylla pa malins telefon, rakade smsa upp hennes pengar nar jag messade med viktoria :)

Pa aterseende!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0