Bakismat

Idag blev d bakis buffé på Mia's för mig Malin o Vickan. Vi orkade knappt äta men. Var välbehövligt i vi hamnade i paltkoma:)

Just nu e jag superseg och tänker fortsätta närmaste timmen i ryggläge, Malin o Vickan gick precis.

Fick se bäbis igår!!! Sjukt söt e hon! Vågade inte klämma på henne då jag kan ha basillusker på mig när jag har arbetskläder etc, så tänkte besöka dom på hemmaplan idag och klämma lite i stället:)

Ledig både idag och i morgon. Hur skönt som helst!!!

Vill att tiden ska gå fort nu, längtan efter X börjar bli jävligt jobbig... Saknar så d gör ont verkligen. Exakt en månad sedan idag som jag träffade honom sist... Lite extra jobbig dag idag.

Nä nu ska jag kika tv o chilla lite
Over and out!

Lill-Helga <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0