Glömt blogga

Ser att jag glömt blogga på några dagar:)

Har iof inte gjort så mkt. Varit ledig söndag och måndag, umgåtts lite med familjen Tångeryd, städat, tvättat, pantat och kastat en massa flaskor, handlat faktiskt så nu har jag lite mat hemma.

Idag börjar jag inte förns 15:00, skönt med en korttur, snart börjar sommar schemat och d e rätt fullspäckat fram till v.30 då jag tänker dra till sthlm och chilla lite. Miljöombyte i trevligt sällskap:)

Synd att jag jobbar i helgen då 3's e ledig, men d blir fler helger:)

Längtar så sjukt mkt till X kommer!!!
Vill bara sätta igång med ansökningar och allt d där men d e lite för tidigt än, hoppas tiden kommer gå fort, skiter till o med i sommaren, vill bara att han ska komma.
Messade lite med Tang igår också, har inte pratat med henne sen jag kom hem för en månad sedan typ, trevligt!:)
Skypat massa med sao också, några sorgliga samtal men ändå trevligt att prata med honom. Önskar honom all lycka verkligen!

På lördag kommer Annie också! Wohoo! Ska bli kul att se hennes mage, hon måste vara enorm den lilla stackarn :D

I morgon tänkte jag ta min köra bil och åka till åshammar och fira nationaldagen med Tommy, han fyller juh år idag så han ska få sin present en gång till då han glömde den sist han var här:) tur för mig då jag varken har en ny present lr pengar till en ;)

Ne nu måste jag torka håret och platta d så jag slipper se ut som lejonkungen


Kit thueng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0