Mardröm

Hade en mardröm av den värsta sorten inatt.

Drömde att jag var på systemet eller ngn annan affär, hittade sangsom bakom en massa andra flaskor, och d fanns 3 st!!!!! Glädjerus!!!!
Finns juh inte att köpa i sverige.
Vet att jag tog ner dom från hyllan, överlycklig, tänkte att jag måste ringa Viktoria och berätta!
Sekunden efter kom jag ihåg att jag inte äger en krona... Kan inte köpa dom...
Förstå känslan! Djup besvikelse och ilska skulle jag nog kunna förklara d som.
Sen vaknade jag så jag vet inte om jag bröt ihop i drömmen lr inte. Kan till o med tänka mig att jag skulle ha stulit dom :) iof så skulle jag vakna lika besviken om jag hade lyckligt vaknat o trott att jag hade dom i min ägo:)

Nä nu måste jag ringa Viktoria och berätta om min dröm.

Har inte gjort så mkt annat idag. Jobbat fm, pysslat hos Märta, promenad med Klick, svängt förbi med blommorna från avd. Till Millan (meningen var att hon skulle få dom i morgon men blomstackrarna såg ledsna ut så fort dim såg mig så jag beslutade att ge dom idag medans dom var fina :D

Over and out, kanske bloggar senare, nu har jag ett viktigt samtal att ringa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0