Svenska nationaldagen

Har haft en riktigt trevlig nationaldag, först var jag till åshammar och fikade då Tommy har fyllt år:)
Sen åkte jag vidare till Gävle och åt pizza på Isak's med 3's och Thomas. Som jag längtat efter deras pizza!!!

Nu sitter jag o messar med X och talkboxar med Viktoria:)
Blir en lugn afton i soffan då jag har förmiddag i morgon. Men har kortdag och slutar 13.

Känner mig sjukt stressad för tillfället. Känns inte som att jag har tid till saker o ting. Vet inte vad d beror på för jag har haft betydligt mer fullspäckad agenda än nu. Vet inte vad d beror på och hoppas d släpper snart. E mest otrevlig mot folk känner jag.

E jättelycklig inombords så d e inget som bör göra mig bitter. Kan faktiskt vara så att PMS'en e på väg... *suck* var skönt i thailand då den inte visade sig. Kommer den hand i hand med kylan lr???

Nä nu ska jag äta lite jordgubbar och kolla om d e ngt trevligt på tv'n

Over and out

Närgången Maja:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0