Cruising

Ja igår var den årliga cruisingen i sandviken igen och som vanligt missar jag den INTE. D bästa som händer på försommaren här tycker jag:)
Sjukt roligt hade jag som alltid, fina bilar, trevligt sällskap, och underbart väder:)
Roligt att min vapendragare 3's kom innan hon skulle vidare iväg på jobb också, synd att hon inte kunde vara kvar hela kvällen:(

Vaknade och mådde över förväntan.
Tog en kopp kaffe och vaknade till sen vidare till Märta's place för lite pyssel innan d var dags att dra till ängsbacken för ett em skift i finvädret. Hade hellre legat på en strand, solat och badat, men man måste juh jobba ibland också:)

Ikväll blir d lugnt, kika lite tv och njuta av tanken på att jag e ledig i morgon.

I veckan ska jag förutom jobba umgås med lilla Klick. "Flyttar in" på karlavägen tills Linda & lill-Helga piggat på sig och får komma hem:)
Blir massa mys med pälslingarna, förhoppningsvis blir inte vädret skitdåligt. Trevligare att kunna vara ute om dagarna:)

Grattis på morsdag bästaste mamma <3

Saknar mitt <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack gumman <3 Ditt <3 såg gullig ut =)

2012-05-29 @ 09:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0