Fisketur

Ledig helg har inte varit helt fel.
Igår kväll var jag o Millan ner på 8:an och tog oss några öl, trevlans:)

Idag har jag bara slöat.
Malin kom till sandviken på em så vi drog till stugan på en fisketur.
Malin måste seriöst öva lite på sina fiskeskills. Hon fastnade i flera träd, kasstade fast kroken(krokarna) i min arm. Och ja d gjorde ont!:D
Sen fastnade hon i botten så jag fick klä av mig o kliva i och hjälpa henne. Fick inte tillbaka känseln i fötterna förns lång stund efter:D
Hon hade 2 fiskar på kroken men som tyvärr hoppade av.
Jag därimot fick mig en pytteliten gädda på ca 2hg, men bättre än inget:D
Harmonisk fisketur, nej!
Men väldigt trevligt:)

Sen åkte vi till mamma och pappa och hälsade på en snabbis.
Tack för maten!!:)

Nu har jag äntligen kommit hem och tänker krypa ner under filten så jag blir lite varm igen:)

Jag skulle vilja bli rik också.
Hade jag varit det hade jag kunnat bjuda hit bästaste X och om jag ändå e rik skulle han få ta med sig sina vänner också:D
Saknar honom så sjukt mkt!!!
E så glad nu när vi kan nå varandra dygnet runt. Synd att hans numera ex blockat mig från hans facebook. Han skulle försöka fixa till d där så fort han har tillgång till en dator.
Vill att d ska bli ett nytt år nu så jag kan åka dit. 7 månader minst innan vi kan ses igen... :(
D e en evighet!!!
Jag tyckte att restiden hem till sverige var för lång tid ifrån honom...
Ja ja, bara att gilla läget och göra d bästa av tiden. Tjäna pengar, spara och betala tillbaka skulder...

Skulle seriöst kunna offra mig högerarm för att få vara med honom nu.
<3

Får gratulera Ryssland till guldet. Missade matchen eftersom jag valde att fiska. Kändes som att jag inte bryr mig så mkt om att kolla eftersom sverige inte var med.

Fick ragg på gatan idag. Kom 2 st på cykel och frågade på engelska vart centrum låg, svaret var att Ni e redan i centrum XD
Sandviken e juh inte så stort;)
Väldigt trevliga pajsare, frågade om alla svenska flickor var lika fina som mig etc, sen träffade jag o Malin på dom på ica också:D

Nu ska jag fortsätta messa lite med X innan jag går o lägger mig.
Blev skittrött, frisklufts förgiftad:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0