Kaffeöverdoooooos!

Har druckit sjukt mkt kaffe idag! Ja jag skulle nog kunnas tänkas bli sömnlös en vecka, så mkt har jag hunnit få i mig.

Jobbat fm idag. Tog ut en timme friskvårt och promenerade i skogen med Linda och Klick, skönt att komma ut men fick såklart skavsår. Vant mig att gå i vanliga skor kortare sträckor bara:)

Ikväll blir d trevligheter då sandviken har finfrämmande från Gbg! Wohoo!!!

Snart kommer viktoria hem! Bara måste träffa henne så fort d finns en möjlighet.
Hoppas jag hinner träffa Malin på söndag lr måndag också!
I need you my krills!!!:D

Har fått en update och gett viktoria ett uppdrag idag iaf, trevlans när hon skickat över mina önskemål:D
Hade juh varit trevligare att vara där e egen hög person, men går inte d får man göra d bästa av situationen;)

Nä om man skulle försöka ta sig i kragen och hoppa in i duschen.
Lr d blir nog en stödvila först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0