Minst sagt trevligt

Dagen började väl inte så ok. Åkte till jobbet, mådde skit... Insåg att d bara var att åka hem. Han med nöd och näppe hem då d slog till. Kräktes och stjärten kissade. Ibland e livet bara för underbart...

Nu har d gått över och jag börjar bli hungrig faktiskt.

3's kom och hälsade på, på em så vi drog en repa på stan och träffade gamla vänner och bekanta. Stötte även på en full legend: Räven.
Han sjöng en liten fin snutt för oss: Jag hade en gång en båt (riktig fylleröst och sådär glad bara en alkis kan vara efter en stänkare). ;)
Riktigt längesen jag var ner på stan o med 3's i sällskap. Kan d tänkas vara så pass att vi pratar om år?
Fick då se att vissa e sig lik iaf:D

Väldigt trevlig em trots skräck för att bajsa ner mig offentligt. Slutade juh tack o lov inte så denna gång;)

Lite ändrade planer ang. Thailand också. Vet inte när jag åker dit nästa gång. Blir antagligen i januari men d e inte 100% längre, bara 99%.
jag och X har bestämt att han ska komma hit och hälsa på.
Blir en lång process men d e d värt!
Han ska bara kolla läget med sin skola sen sätter vi igång med allt mellan visumansökningar, flygbiljetter etc.

Ska bli sjukt roligt och jag längtar som fan!!! Och d bästa av allt e att jag slipper vänta till januari innan jag fr träffa honom <3
Han e helt seriöst den gulligaste människan som korsat min väg. Finns verkligen inte ord för hur mkt jag tycker om denna kille!

Idag e d btw helt underbart väder här. Efter 3's hade åkt passade jag på att sätta på mig bikini och sola lite i soffan:)

Nej, ta sig en macka o se hur kroppen reagerar kanske



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0