Rast

Efterlängtade rast!
Spenderas i massagestolen och inte i solen. Tror jag varit för mkt i thailand. När solen kommer fram går jag in i skuggan:)

Igår möttes jag o Malin upp vid arlanda för att överraska Viktoria. Reaktionen blev vad vi trodde, överraskad och glad:D

Var och hälsade på Linda och Peter igår också. Vips när jag e på väg hem från arlanda får jag ett sms om att lill-helga kommit till världen!!:D otippat måste jag säga, sjukt rolig överraskning!!! <3

Sen gled jag förbi 3's innan jag skulle till arlanda, trevligt kaffe o röksällskap:)
Synd att hon inte kunde följa med bara.:(
Partypooper säger jag bara!!!;) o då pratar jag självklart inte om 3's:)

Sommaren vekar ha kommit och jag hoppas den håller i sig. Vill gärna stoppa undan raggsockorna nu:D
I morgon nalkas d fm jobb sen cruising. Som jag längtat!

Kan inte säga d för många gånger känner jag trots att det börjar bli uttjatat för er;)
JAG E SÅ LYCKLIG!!!!
Finns inte ord som beskriver vad jag känner, inte ens om jag verkligen försöker. Inte kännt så här på 10 år. Då visste jag med säkerhet att det var på riktigt. Det gör jag även nu. Inte den minsta tvekan. Varför Övertalar jag mig sj ibland att d känns rätt när d kanske inte riktigt gör d? Måste börja lyssna mer på mina vänner som faktiskt känner mig:) men nu e jag på rätt spår igen. Längtar till hösten så det gör ont! Underbara människa!
Aldrig träffat en männsika som bryr sig så mkt om mig helhjärtat <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0