Roadtrip

Slut som människa...
Sjukt trött idag!

Missade finbesöket från gbg igår:(
Men det lyckades ändå bli sent igår lr i morse kan man säga. Vaknade upp i soffan av larmet, dags att åka till gävle...
Skickade ett mess till 3's o sa att jag inte kommer, var verkligen död. Men blev taggad då jg pratade med henne och beslöt att jag inte ville missa den här dagen. Tog bilen till gävle sen vidare med Bine, 3's, Janni och Mileja till solna, rickard och lilla gatan. Skulle bara titta på medans dom tattuerade sig men kunde såklart inte hålla mig...

Sitter på smultron och dricker kaffe just nu, försöker piggna till.
Ikväll blir d party med arbetskamraterna, måste åka hem o ta en dusch så jag kvicknar till och orkar gå ut:)

Over and out

<3 X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0