Slut som människa

Var e solen?!
Jag behöver energi...
Varning för snö i juni? Wth?
Ge tillbaka sommarvärmen vem som än stulit den! I neeeeeed it!
Gör juh så förbaskat ont i kroppen när d e så här kallt. Varenda led värker.
Varför åkte jag hem från thailand??
Skyller på tillfällig sinnesförvirring.

Försökte säga upp mitt gymkort men d gick juh sådär. Nu e d iaf fryst till augusti och jag får besluta då om jag vill fortsätta lr inte. Skulle vilja och behöver fortsätta men jag har inte råd!
Buu!!!! Men får köra på promenader och träna hemma under sommaren.
Sen så får vi se vad jag beslutar mig för i augusti.

Idag flyttade jag hem till mig sj på grundbogatan igen. Linda och lill-Helga får komma hem i morgon och Peter sover hemma idag, sjukt glad för deras skull!! Ska dit och klämma, lukta och titta på prinsessan på söndag. Längtar massor!:)

Vaknade supertidigt i morse då Mimmi bestämt sig för att väcka valpen, vilket i sin tur gör att valpen är super kissnödig och man har några nanosekunder på sig att ta sig ut och då gärna med kläder på för alla i grannskapets skull.
Hann med rätt mkt i lugn o ro innan jag började 7 i morse lär jag säga:)

I em/kväll har d varit Märta pyssel på schemat. Tror minsann jag kommer få träningsvärk i morgon, e inte van att bära eller röra på mig för den delen :D
Blev senare än vad vi trodde så får packa ur bilen i morgon efter jag slutat.

Nä... Trots att klockan e lite så fixar jag nog inte att hålla mig vaken så länge till, måste juh messa lite till med min X innan jag slocknar också:) så Nassi nassi alla!

Tack än en gång för håret Liza! Jag e alltid lika nöjd!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0