Sömn?

Jag kan inte sooooova!

Typiskt att man har sovrummet mot solsidan:)
Varmt o äckligt ljust trots persienner. Sovit ca 2 timmar, kommer bli en lång dag det här, börjar inte jobba förns 13... Buuuuu
typiskt att man inte har fm när man väl vaknar vid 6.

Ska väl inte göra så mkt mer än att jobba idag, i morgon bitti kommer mamsen och hälsar på innan jag ska jobba också, trevlans!:)

Hade väldigt trevligt igår på karlavägen, både katten och magen har växt på sig medans jag varit borta, ska bli så roligt när lill Helga kikar ut!!!:)

Nu ska jag gå och fylla på kaffekoppen, få se om d finns ngt vettigt att blogga om innan jobbet. Visar sig:)

Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0