@work

Jobbar kväll med michelle ikväll. Flyter på galant så nu har jag tagit mig en liten rast:)

Idag har mamsen varit på besök, alltid lika trevligt!! Och tack så mkt för allt du hade med dig <3

Äntligen fått livstecken från viktoria också! Saknar henne massor! Nu får hon se till att komma hem till sverige tycker jag:)

E lika lycklig som i förra inlägget, kan verkligen inte sluta le, mår bra på alla d sätt och vis, tror även min kropp e väldigt glad över att slippa det dagliga intaget av alkohol. Nu måste jag försöka dra ner på rökningen igen och ta mig till gymet också...

Thailands planerna står lite stilla för tillfället, måste ta mig i kragen och ta mig till komvux. Har pratat med chefen iaf och hon e villig att ge mig tjänstledigt för vad jag än vill förutom att jobba med samma sak som jag gör nu. Hon lät som min mamma ett tag där (hon erkände att hon faktiskt kände sig som min mamma för stunden) då jag berättade om mina planer, men hon gav med sig tillslut hon också, inte lätt att ha två mammor att övertala;)
Fick även lova att inte göra ngt drastiskt under sommaren. Lovat att jag inte kommer göra ngt innan årsskiftet tidigast:)

Så nu e d bara att leva på luft, spara pengar och ge tillbaka skulder. Blir fattigt ett bra tag framöver...

Dags att återgå till jobbet, sen blir d hem och sova, sen i morgonbitti kommer lilla Kick, ska bli trevligt med lite sällskap:) åker nog ganska tidigt till karlavägen så vi kan chilla ute. Beror iof på hur vädret blir. Blöt hund e aldrig roligt:)

Bästaste X :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0